|
Highway25
|
 |
« Vastaus #210 : Helmikuu 05, 2010, 02:05:30 » |
|
Ite sain jälkikäteen rakebackin rakebackpros.comilta.SInne vaan mailia ja ne tarkistaa ootko tehny tilin jonku affin kautta ja mikäli näin ei ole niin pitäis saada se RB.
No kun olen tehny  Ja ihan hyvä pointti Tony, saattaa se Ongame tosiaa olla seuraava pysäkki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #211 : Helmikuu 05, 2010, 12:48:49 » |
|
Ennen tuota 480d turnausvoittoa oli tullu hiuka kuoppaa kaivettua 5d sittareissa. Viimesin sessio meni nyt taas ihan ok:sti, eli hetki vedetty nyt break even. Kyllä se siitä vielä ylös lähtee. Tällainen vaatimus oli itselle että vaikka juuri nyt onkin kassaa enemmän kuin tarpeeksi tuonne 11d, vedän 5d nii kauan että menen yli tuon edellisen huipun  ...eihä siihe ole läheskään edes 10bin enää.  Alkaa ennen 11d sittareihin siirtymistä tuntua ajankohtaiselta siirtää rahat paikkaan, jossa saa isot raken palautukset, eli luultavasti Ongame. 1d joka sittarista alkaa tuntumaan jo melko raskaasti. Kassassa nyt siis tosiaan 795$. Kun laitan rollin liikkumaan toiselle saitille, otan siitä kyllä 100-200d kaljarahaa taskuun  Oli miten oli, toivon että pelikassaa kaiken siirtelyn jälkeen on n600$ EDIT:::: Mulha on myös BetnGo:lla 30d. Eli kassa yhteen yli 800  tämä on IIISO virstapylväs minulle!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2010, 18:10:44 kirjoittanut Highway25 »
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Tony
|
 |
« Vastaus #212 : Helmikuu 05, 2010, 17:09:50 » |
|
Ensimmäinen askel joka sun pitäs ottaa on ostaa HEM tai PT3! Käytä se trial ja kokeile vaikka 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #213 : Helmikuu 05, 2010, 17:15:16 » |
|
Ensimmäinen askel joka sun pitäs ottaa on ostaa HEM tai PT3! Käytä se trial ja kokeile vaikka  joo JOO JOO oon nyt pari kertaa kuullu ton stoorin  intoo on pelata mut ei koskaa riitä motivaatioo säätää mitää tollasia. Siirrän rahat tosiaan lähiaikoina pois starsilta niin otan siitä sitten siivun, joka menee HEMin hankintaan. EDIT:::: Olen tosiaan ymmärtänyt että apuohjelma on "täysin välttämätön". Olen vain laiska ja pihi tekemään tuollaisia hankintoja ja vielä sellaisen käytön opettelu. Mutta kohta kai pitää alkaa painaa rahaa..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2010, 18:14:33 kirjoittanut Highway25 »
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #214 : Helmikuu 06, 2010, 18:33:34 » |
|
otin pari kokeiluu Starsin 11d sittareihin sillee et 2 5,5d:tä ja 2 11d:tä.
ekast rundist jonki verra miinusta, tokast vähän voittoa.
Oli iha älytön toi vika 11d. hirveest liidis olin kuplas ja sen jälkee. kahel muul oli stäkki siin 5-12bb koko aja. hirveit kivii molemmat. Hävisin putkeen jonku hlvetin 5flippii ja mo, 3. jäin. jäi vähä v*tusti harmittamaan toi. v*tuttaa hävii tollasille paisteille...
Nojoo, joka tapauksessa vika sessio jäi voitolliseks ja pakko sanoa että tykkään enemmän 11d sittareist ku 5,5d. Ei ollu edes kauhean vaikeeta. Vihut ehkä osittain fiksumpia, mutta taitaa olla myös enemmän scared money.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #215 : Helmikuu 08, 2010, 01:47:14 » |
|
en jaksa postaa mitää vitun käyriä, jos kiinnostaa nii menkää hakee shark scopesta. vituttaa vaa vähä ku äske oli 40d+ hintane sessio. sekasi 5d ja 11d sittareit.- ei vittu mitää ku muute menee hyvi mut joka ikine TÄRKEE flippi hävitää. doom switch tuntuu siis tältä. ekaa kertaa sittareit pelates napsahti pääs. vika 5d meni all in hakkaamal, se aiheutti räjähdyksen ku maksan joku 5bb shoven isolt blindilt Q8, kaveri näyttää 89, vetää ohi ja haukkuu mut aasiks.
pelasin viel hyvi enne tota napsahdusta. että joo hv. ei ehkä iso swingi kaikkie mielest mut alkaa hiljallee tuntuu ku se tuloskäppyrä vetää syöksyy.
päivitän joskus tai jotai
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
Jambo
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #216 : Helmikuu 08, 2010, 19:59:25 » |
|
Pari kertaa ollaan satuttu samoihin sittareihin pelaamaan Starsilla  Mielenkiintoinen blogi! Kannataa pitää parin päivän tauko jos meinaa pää hajota peleihin. Itselläni kun sattui 15 sittaria kestänyt alamäki, niin tauko vaikutti erittäin positiivisesti peliin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #217 : Helmikuu 08, 2010, 20:27:58 » |
|
Pari kertaa ollaan satuttu samoihin sittareihin pelaamaan Starsilla  Mielenkiintoinen blogi! Kannataa pitää parin päivän tauko jos meinaa pää hajota peleihin. Itselläni kun sattui 15 sittaria kestänyt alamäki, niin tauko vaikutti erittäin positiivisesti peliin. en mä mitää taukoa pidä ennenku oon katki  pelimäärät kyllä vähenty nyt hiukan kun ei vaa HUVITA pelata kun ei tule tulosta. milläs nimellä painelet siellä? Mielenkiintoinen blogi! ty
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #218 : Helmikuu 08, 2010, 21:20:43 » |
|
sama paska jatkuu. setti vs setti, mul pienempi. 2parii vastaa isompi. JES JJ piti A8:a vastaan  EDIT: shovesin ATs:llä limppaajaa vastaa. KT makso ja voitti nyt sit kans maksan shoven 88:lla. 96o voitti. EDIT LISÄÄ: shove 86:llä sb:ltä ja ylläri ylläri 66:ta vastaa dominoitu ja kuplas ulos. vihul viel ollu mitää järkee maksaa ku pienempiki stäkki siel. vika pöytä jäljel taas sarjast. downii tullu nyt 100d paris päiväs. mitähä järkee täski nyt taas on.. edit viel: vikast flippasinki samantie ulos. pienin stäkki oli kyl muutenki.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2010, 21:27:19 kirjoittanut Highway25 »
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #219 : Helmikuu 08, 2010, 21:43:16 » |
|
niinku ehkä näkyy viesteissä; v*tuttaa vähän v*tusti.  691,90d matkalla moneybookersiin. pelit loppu hetkeks, koska en yhtään tiedä mihin noi työnnän. ei vaan pää kestä sitä ku menettää 60d+ kerral, tottunu eri kokosii summiin. tarviin jotkut rakebackit tai jotai, pystyis sillä edes hiukan lohduttautumaan. Eihän mulla siinä mielessä pitäis ahdistua kun se puolen kilon rahastus tuli mutta silti, ei vaan hyvältä tunnu. Mielestäni tuo käppyrä selittää paljon. Katellaan miten nyt jaksan päivitellä tätä, ehkä jotain mietteitä jossain vaiheessa tungen tähän. Pelit nyt taitaa kyllä mennä tauolle olosuhteiden pakottamana (tai sit vedän betngon 30d rollin sileeks jossai hupis  ) EDIT: Laitoin toho tilalle kuvan jos näkyy iha vikatki tulokset !
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2010, 22:13:18 kirjoittanut Highway25 »
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
sorono
|
 |
« Vastaus #220 : Helmikuu 08, 2010, 22:21:50 » |
|
Älä nyt vielä lannistu. Pääsin itse pitkästä aikaa kokeilemaan Starsin sittareita, kun vaihdossa tuli 6d sinne. Mielenkiinnosta kävin vaklaamassa sunkin peliä, oli kyllä aika hyytävää 10d tasolla. Näin sen 86 vs 66 jaonkin, kyllä ihmetytti vihun touhu. 2 sittaria pelasin, toisessa toinen ja toisen voitin. Tule takaisin vaan, ja vedä henkeä täälä 1d peleissä  Pistetään vaikka kimpassa vihut nurin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #221 : Helmikuu 08, 2010, 22:37:27 » |
|
Älä nyt vielä lannistu. Pääsin itse pitkästä aikaa kokeilemaan Starsin sittareita, kun vaihdossa tuli 6d sinne. Mielenkiinnosta kävin vaklaamassa sunkin peliä, oli kyllä aika hyytävää 10d tasolla. Näin sen 86 vs 66 jaonkin, kyllä ihmetytti vihun touhu. 2 sittaria pelasin, toisessa toinen ja toisen voitin. Tule takaisin vaan, ja vedä henkeä täälä 1d peleissä  Pistetään vaikka kimpassa vihut nurin  Nonii, kiva et tulee muuta palautetta kuin haukkuja pelityylistä  ty. Joo GL siihe. Kun noita 11d sittareita ajattelin jatkaa, tai 5,5d jos ei onnistu, tarviin kunnollisen rakebackin (40-60% min). Aika hurjat noi menetykset kun maksaa täyden raken, varsinkin kun ensitalletusbonuskin loppui. Lähiviikkoina pitäisi kyllä olla tulossa starsille joitakin kymppejä kun steikkausdiili kaverin kanssa saadaan päätökseen, luultavasti nekin kyllä menee MTT peleihin... onnee niihin 1d sng:ihin, koeta itse olla säikähtämättä niin paljon kuin itse teen varianssin iskiessä. (vois laittaa Loirin hyvää puuta soimaan)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #222 : Helmikuu 10, 2010, 13:09:22 » |
|
valmistaudun siirtelemään rollia Whitebetille.
Onko tuonne saatavilla mitään vaihtoehtoisia pöytänäkymiä kun on aivan HIRVEÄ O_o Jotakin vähän selkeämpää...
[EDIT]: näköjään kun otti nuo hahmot pois käytöstä, muuttui koko näkymä. eli tämä korjattu. EDIT2. yllätti positiivisesti tää softa. ihan nätti oikeastaan, ja tuo väripalloilla ja + - merkeillä vihujen merkkaus on aika mukava ominaisuus.
Ja mitäs apuohjelmia kannattaisi hankkia helpottamaan sng peliä? siis ilmaisia. esim pikanappuloita tai jotakin.... Starsilla ei tullut ikävä mitään sellaisia mutta tuolla pakkakin on kamala
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2010, 13:23:49 kirjoittanut Highway25 »
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Tony
|
 |
« Vastaus #223 : Helmikuu 10, 2010, 14:49:48 » |
|
En pidä tuosta uudesta Ongamen softasta joten en ole nimistä varma nimistä, mutta olen tietoinen että Ongamen P5:lle on tarjolla suht. paljon modeja. Kysy joiltain Ongamella enemmän pelanneilta(Stefa tai BadMistake ehkäpä?), se defaulttinäkymä ei ole mikään kaunis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
badMistake
|
 |
« Vastaus #224 : Helmikuu 10, 2010, 15:10:57 » |
|
valmistaudun siirtelemään rollia Whitebetille.
Onko tuonne saatavilla mitään vaihtoehtoisia pöytänäkymiä kun on aivan HIRVEÄ O_o Jotakin vähän selkeämpää...
[EDIT]: näköjään kun otti nuo hahmot pois käytöstä, muuttui koko näkymä. eli tämä korjattu. EDIT2. yllätti positiivisesti tää softa. ihan nätti oikeastaan, ja tuo väripalloilla ja + - merkeillä vihujen merkkaus on aika mukava ominaisuus.
Ja mitäs apuohjelmia kannattaisi hankkia helpottamaan sng peliä? siis ilmaisia. esim pikanappuloita tai jotakin.... Starsilla ei tullut ikävä mitään sellaisia mutta tuolla pakkakin on kamala
Ota ilmaiseen kokeiluun tämä http://www.betpotsoft.com/ (sieltä se ongamebet pot) on käytössä itsellä ja näkyy myös millaiseksi se modaa pöydät automaattisesti. Lähes rajaamaton määrä asetusmahdollisuuksia, itellä käytössä vain check/fold hiiren oikealla, allin hiiren keskimmäisestä ja lisäks pöydät aukeaa tietyssä paikassa numeroidusti ja sitten ne saa järkättyä niin että isoimmat blindit on joko vas ylhäällä tai oik alhaalla. Siinä on tosin nyt joku rähmä mutta fix/päivitys tulee varmaan viä tän päivän aikana kun ongame on jotain muokannu P5 engineeseensä. Siinä on 30pv triali muistaakseni ja rekkaus on jotain 30$ jos en nyt väärin muista. 2+2 foorumilla on myös pitkä ketju tähän softaan liittyen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|