Keskustelua Pokerista
Syyskuu 09, 2010, 08:59:56 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huttu mitä jopeilua  (Luettu 14813 kertaa)
Highway25
Hero Member
Poissa Poissa

Semipaisti

Profiili
« Vastaus #255 : Helmikuu 03, 2010, 19:49:19 »

Otin myös mun avausrange taulukon esille ja yritin käyttää sitä mahdollisuuksein mukaan.

Mistä olet taulukon poiminu?

Hyvi sul näyttää pelit menevän, ainakin omiin käteispeleihin verrattuna  Virnistää onnee vaan!
enpä cashia enää pelaakaa ja nyt jälkeepäin mietittynä olinki iha "TAG-Fish"..
tallennettu

Kompaniassa herätyyys!!
H31KK1
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #256 : Helmikuu 03, 2010, 20:51:23 »

Otin myös mun avausrange taulukon esille ja yritin käyttää sitä mahdollisuuksein mukaan.

Mistä olet taulukon poiminu?

Hyvi sul näyttää pelit menevän, ainakin omiin käteispeleihin verrattuna  Virnistää onnee vaan!
enpä cashia enää pelaakaa ja nyt jälkeepäin mietittynä olinki iha "TAG-Fish"..

Poimin sen aikoinaan täältä foorumilta kun siirryin turnauksista käteiseen. Rangea pitää kyllä fixata vähän pöydän mukaan, eli tiukentaa tarvittaessa. Ite käytän melkeen samaa rangea, kun tuomo on tohon postannut, paitsi en korota aina UTG:sta a2s--> oon kirjottanu itelle rajaks a5s, mutta ei kait sillä kauheesti oo väliä=DDD. Range siis täältä: http://www.pokerista.fi/keskustelu/pokeri-ksihistoria/nl-6max-avauskdet-utg-btn/
Kandee lukee koko topicci kun siel ihan asia puhetta avausrangeen liittyen... 
Avausrange on suht laaja, joten tulee pelattua paljon postfloppia, ja välillä ajaudutaan vaikeisiin tilanteisiin nimenomaan postflop. Tosin isoilla osumilla saa parhaat valuet, kun availee paljon ja vihut ei usko sua. Ja tietenkin pelaamisesta tulee mielenkiintoisempaa ku kyyläys!

Ennen avasin UTG ja high jack 3,5bb ja CO & button 3bb, mutta nykyään korotan joka paikasta sen 3,5bb. Johtuu pääosin omasta laiskuudesta, enkä ees tiedä onko tolla ees vaikutusta lopputulokseen?

Toivottavasti on apua, jos vielä eksyt käkkypelien mahtavaan maailmaan.
tallennettu

Mc_hunderdollars$$$: "Toine mitä kutsun shotguniks on ne mun liikkeet ku maksan ässässäl megee ja otan checkii mut sit riverin bainan allarit ja viholliset ei ikin älyy et voin tehä noin ku ne kelaa et oon taas bluffaamas mut posa kotii ja meikä bainelee viinakauppaa niide fygyil! Cool Cool"
Highway25
Hero Member
Poissa Poissa

Semipaisti

Profiili
« Vastaus #257 : Helmikuu 03, 2010, 21:15:11 »

joo oon mä ton aiemmi katellu..

Itse enemmän tätä käyttänyt, sopii mikroihi iha hyvi
http://www.gamblingsystem.biz/books/2p2NL6max.pdf

...toisaalta hieman laajennetulla aloituskäsi taulukolla. iha lukemisen arvoinen muutenkin.

ehkä jo tänään siirryn käteisiin ku ei sittareist tuu taas lasta eikä p*skaa  Pyörittää silmiään
tallennettu

Kompaniassa herätyyys!!
H31KK1
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #258 : Helmikuu 04, 2010, 18:00:50 »

NL20 still easy
66min 628hands ja tänään pelit suoraan avausrange taulukon mukaan. Eiliseen verrattuna vastassa oli enemmän reguja joten pari kertaa 4betin paljon 3bettaavaa ja vähä muitaki eroja. Tatit oli tänään 23/17 3bet 5,8 tulos +52e Sessio ois jääny ainakin 10-15e enemmän plusslalle ellen ois vikan 5minsan aikana menny tekee kardinaalimunauksia... Tuli 2:s perättäisessä jaossa paisteiltua oikeen olan takaa...

Täs yks hanska jostain puolesta välistä sessiota http://www.pokerihanska.com/?h=730519841 Kertokaapa mielipiteet kädestä, jos ois pitäny tehä jotain toisin.

Preflop peli musta ihan normi, ehkä ois voinu 5x bb:kin korottaa, mutta toi 2/3 vai onkse 3/4 reissu painike on niin kätsy niin painoin sitä laiskana.  Floppi tulee melko pelottavana, 2checkaa ja 3bettaa tunnustelupanostuksen. Pakko tohon on yliparilla tulla kylkeen ja korotan reilut 3x, jotta saisin ees värinvedot pakkaan ja tiedän missä mennään. 2 kumminkin yllätykseks maksaa ja turnilta tulee A. Tulee check checkinä, oisko tässä kohtaa pitänyt lyödä? Ite päätin pitää potin pienenä, koska siel vihun rangessa saaattaa olla AdXd, varsinkin tolla tokalla maksajalla. Saatan myös olla muuten perässä, tosin uskon, että seteillä/suoralla ois tultu vielä munkin kylkeen flopilla. Joten en halunnu tehä potista liian isoa epävarmalla kädellä ja sit ois vaikee luopuu isosta potista riverillä. Riveriltä toinen ässä, ei väriä, oisko tässä kohtaa pitänyt valuttaa? . Tossa vaiheessa kyllä arvasin, että mulla on 80% varmuudella paras käsi, mutta päädyin siihen etten valuta, koska uskon et paskemmat kädet kippaa ja paremmat maksaa/puskee.

Kassa huitelee tällä 567e
nyt nuq ja lukee... en pystynytkään pitää tätä päivää taukoa =D
Huomenna anna abreu onnelassa lol sinne siis.
tallennettu

Mc_hunderdollars$$$: "Toine mitä kutsun shotguniks on ne mun liikkeet ku maksan ässässäl megee ja otan checkii mut sit riverin bainan allarit ja viholliset ei ikin älyy et voin tehä noin ku ne kelaa et oon taas bluffaamas mut posa kotii ja meikä bainelee viinakauppaa niide fygyil! Cool Cool"
richha902
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #259 : Helmikuu 04, 2010, 18:14:53 »

Lainaus
Täs yks hanska jostain puolesta välistä sessiota http://www.pokerihanska.com/?h=730519841 Kertokaapa mielipiteet kädestä, jos ois pitäny tehä jotain toisin.

Itse oisin varmaan aikalailla pelannut samalla tavalla paitsi että oisin riverillä lyöny pienen betsin valueksi ehdottomasti, koska en usko että ässällä checkattaisiin ennen sua enään riverillä.. Näyttää kieltä
tallennettu

richha902 is all-in (€36.40)
richha902 wins (€2.57)
H31KK1
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #260 : Helmikuu 04, 2010, 18:20:10 »

Lainaus

Itse oisin varmaan aikalailla pelannut samalla tavalla paitsi että oisin riverillä lyöny pienen betsin valueksi ehdottomasti, koska en usko että ässällä checkattaisiin ennen sua enään riverillä.. Näyttää kieltä
samaa mietin minäkin, mutta ei koskaan tiedä kuinka hienon idean ne saa ansottaa vaikka nutsit tohon riverille...  ja toinen syy oli se, että mikä huonompi käsi maksaisi betsin?
tallennettu

Highway25
Hero Member
Poissa Poissa

Semipaisti

Profiili
« Vastaus #261 : Helmikuu 05, 2010, 01:09:18 »

Lainaus

samaa mietin minäkin, mutta ei koskaan tiedä kuinka hienon idean ne saa ansottaa vaikka nutsit tohon riverille...  ja toinen syy oli se, että mikä huonompi käsi maksaisi betsin?
No kyllähän siellä se KJ:kin roikkui loppuun asti. Kyllähän paistilta kannattaa mielestäni se ylimääräinen betsi veloittaa, vaikka sitten se 1/5 potillinen  Iskee silmää en kylläkään tiedä olisinko itse juuri tässä tehnyt niin
tallennettu

Kompaniassa herätyyys!!
H31KK1
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #262 : Helmikuu 08, 2010, 19:11:02 »

Pitää taas välillä päivitellä joten tässä sitä settiä tulee
VITUN IVEY!!!
Menin eile n luottamaan philiin ja bettasin 8.68e coltsille supetboooowwwwwlissa, että jaksaa kattoa loppuun asti. Sinne meni, mutta hyvö peli oli.

Nyt on kivaa

-0päivää koulua--> lukuLOMA Hymyilee))

Lukeminen unohtunu mut juhliminen ja pelit on viel kulkenu!

Viime päivitykksen jälkeen pelattu 4sessiota.

1sessio: 81min 6table 778hands profit: 46e

2sessio 83min 6table 697hands profit: 13e Jos oikein muistan tässä sessarissa tuli ikävä setuppi http://www.pokerihanska.com/?h=335799429

Pelasin illalla vielä 10e 8k turnauksen, koska sunnuntai on turnauspäivä. Fieldi on kyllä niin naurettavaa, että vois ottaa tavaks ton pelaamisen. Ei siis mitään järkeä noitten pelissä. Mul oli vähän yli avg stack kun 120 jälellä. Olin n. 25:s 17k stackilla ja olin availlu suht hanakasti. Avaan taas buttonista 99:llä joku 2,5x bb reissun to 1,25k ja bb puskee 10k all-in. Kelaan ottaa riskin, koska oon hyvä isolla stackilla aja hain pelkästään top3 sijotusta. Lisäks vihun pelistä mul tulee ekana mieleen AK/AQ.  Vihulla sitten AK ja turnilta A. Ulos turnauksesta lensin 66 vs 88.

3sessio 62min 8table 735hands profit 72e Tää oli ainut sessio missä runnasin alle ev:n, mutten pahasti... luulin jo et se on hylänny mut ja kääntyy mua vastaan...

Porukka oli todella aggressiivista ja täynnä paisteja/kännisiä ihmisiä. Johtukohan kellonajastaja ? Vois lisää näitä ilta-sessioita.

4sessio oli tänään 80min 7table 774hands profit 36e
Runnasin melko hyvin, koska ev näyttää -30e =D!

Tässä yks hanska missä olin hannu hanhi http://www.pokerihanska.com/?h=288607599

Pelasin täs lisäks myös satelliittiä ja focus ei ollu 100% pelissä, joten saatto tulla tehtyä huolimattomiakin liikkeitä. Korottelin myös vähän liian laajalla rangella ja mua rokotettiin sen takia 3beteillä aika hanakasti kokoajan. 4bet pilliä en tee nl20 enään kertaakaan, koska se on menny joka kerta vituiks. Ainakun luulen et siel on osaava regu joka squuezaa astetta heikommillakin ja tatitkin näyttäs siltä, niin kun isken 4betin ni vihulla on aina naulat tai kallet =D

Satelliitti tosin meni todella hyvin. Käytin siihen 10eskoa ja tuloksena oli lippu torstain 100e emop finaaliin! Sieltä sit vois varmistaa paikan portugaliin, frendi nappas canarialta 4k turnauksesta, joten mun on pistettävä paremmaks

Kassa 706e
tallennettu

H31KK1
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #263 : Helmikuu 11, 2010, 04:25:33 »

pakko sanoo

mä oon niin onnellinen

(turnausvoittoketju)

huomenna pasteen käsihistorioita turnauksesta & käkystä ja kerron fiilinkejä

pakko viel sanoo et kävi aika luckbox ajotuksen kanssa.. 10min turnauksen jälkeen hiirestä loppuu patterit =DDD  huhhuh ei muuta huhhuh!

edit: pieni koprjaus

tallennettu

H31KK1
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #264 : Helmikuu 12, 2010, 20:27:26 »

TEKSITTAIDIN YO KOE:
-tehtävät kauheeta paskaa
-koe meni päi vittua
-oli hyvät eväät
-oli hyvä paska

= +/-0
ONE TIME turnaus 1/1425 tjsp

huhhu pakko sanoo et vieläkin hyvä fiilis, oli aika one time et biittas tommosen fieldin:D

sentillä emoppiin=D kuulostaa ihan kivalta ainaki must.
Pistän jotain ft jakoja:

Vihu alko availee joka kerta buttonista, eli veti tosi laajal rangel--> aletaan survoo käytännös anytwo:
http://www.pokerihanska.com/?h=703067256

Vihu älytön paisti, pöydän italialainen. Joka kerta koppas jokasen avauksen ja donkkas potillisen. Olin kerran jo samas tilanteessa K9:lla ja meinasin painaa sillonkin, mut jotenkin löysin kipin. Nyt sit päätin että mun A high on good ja pusketaan riskillä, koska sen range on tuskin osunu tohon ja vaan voittaja saa paikan-> pakko kasvattaa stackia:
http://www.pokerihanska.com/?h=628106390

Sama tilanne ku ekassa jaossa, pakko survoo:
http://www.pokerihanska.com/?h=836210285

olin survonu aika laajal rangel+ just edellisen käden, joten kelasin et vihul ois koppirange nyt vähän laajempi jo ni pitihän tossakin mennä all-in. En lähe 3bettaa mitn pientä, koska sit jos floppi menee blankona ja vihu donkkaa niin ollaan paskas tilantees-> paineet vihulle
http://www.pokerihanska.com/?h=288821922

Sit yks ryöstö täs KQo:lla, ei maksuja

Sit täs perus avaus, italialainen tietty maksaa jollai roskal ja antaa tolle sairaan hyvän mestan stiilaa potti. Ei voi maksaa.
http://www.pokerihanska.com/?h=779209469

En tiiä kuinka hyvä peli tää on. Vihu lähteny pari kertaa sb:st minireissulla, oon kerran kipannu ja kerran 3betannu kait. Täl kertaa päätän ottaa vaan flopin, turnilt osun keskiparii ja se bettaa perus conttarin. Päätän ottaa floatin tohon ja pistää sen pakkaa tuli turnilt melkeen mikä vaan, jos se checkaa. Jos jatkaa lyömistä niin joko fold tai all-in mielialasta riippuen. Osun sit kätevästi kahteen pariin ja oon valmis menee poikki, noh vihu ei haluu sitä ja foldaaa.
http://www.pokerihanska.com/?h=225174288

Taas toinen käsi mist en oo niin varma miten hyvä peli oli, mut päätin et oon tosi aggressiivinen täs lopussa, koska vaan voittaja palkitaan. Minireissutan koska on jo niin isot blindit, että se kippaa tohonkin yleensä ne huonoimmat, ja sen 3betatessa en menetä kauheesti merkkejä. foppi tulee KT3 yhellä hertalla, kelaan etten pistä normi conttaria (ois ehk pitäny), mutta tuun kylkeen josse koittaa viedä potin. Oon melko varma että K:lla se ois tullu preflop 3betti. Kokeilen jos potti lähtis ja se lähtee
http://www.pokerihanska.com/?h=158360100

Täst kädest.. ois voinu pelaa toisellakin tapaa. Etenkin riverilyönti ois pitäny olla ehk pienempi ni ois saanu vähän enemmän merkkejä. Preflop mietin et nyt ois loistava paikka survoo ja ryöstää potti, päädyin kuitenkin jostain syystä ottaa flopin, enkä tiiä miks(päässä sano SURVO SURVO SURVO). No mulla kävi sit tsäkä ja flopaan värin, pomppaan pystyyn ja alan huutaa NUTS NUTS NUTS(aika nutsit ft:s) vihu bettaa 75k, päätän slowwaa, kolmas maksaa kans. Turnil. se bettaa 30k, korotan 120k ku en halunnu et se päästää irti, mutta en myöskää päästää niitä ihan ilmatteeks. Jälkeenpäin aika paska peli koska se saa aika hyvät kertoimet vetää tota Ahigh väriä.. mut toisaalta se saattaa vetää tossa jollain heikolla kärkiparilla/suoranvedolla, josta ei haluu päästää noin halvalla irti.. emt mietteitä? Riveril sit ehk liian iso betti ku se iskee tommosen blokkerin et on kyl päästämäs irti jos tuun kylkee.. Päätän kumminkin hakee melko maxi valuee, ku se oli maksanu tähänki asti ni kleasin et maksaa riverinki. http://www.pokerihanska.com/?h=569422083
Tässä vaiheessa siirryn chiplead.

Sit sb:st perus ryöstö Q2o:lla

Sit oon hukannu käsihistorian ton jälkee... muistan 3ways pelistä semmosen, mis otin kopin KhTh bb:stä buttonii vs floppi 8h9hAc mä checkaan, mutta oisin ehkä valmis survomaan. Turn A, mä bettaan se miettii loppuuin asti ja shovee, pottikertoimien nimissä mulle helppo maksu. Sillä 9jo, mutta käy tsäkä ja riveriltä hertta ja HU alkakoon! vaikka oisin hävinny potin ois jääny ihan pelattava stacki.

Hu alko ainaki mun 2:1 johdosta. Vein ryöstöl pari pottia, sit vein  yhen suht ison potin flopilla ja viimises jaos mul melkeen yli 2,6megaa ja sil 900k. Mennään all-in mul A8o ja sil a5o ja mun handy kestaa!

En turnauksen aikana ollut kun  2kertaa kait tippumisvaarassa( AKs vs TT, suora pöytää ja split pot sekä JJ vs 88, jj kesti.)
En myöskään vedelly pahemmin ohi, paitsi toi KTs vs j9, mut ei sekään ihan älytön ollu.  Hanskat kesti hyvin ja jokanen pilli meni läpi. Näin kun menee emopissa niin oon rich bitch!

Kelasin myydä joku 40% (10% vaihdan jos joku tuttu voittaa lipun). Mindrustille varattu tosta 10pinnaa, jos vielä haluaa ostella (viime emopista ois halunnu, mutta iskä kiilas perhesuhteilla ohi). Myyn sen takia, koska turnaus omalle kassalle aika iso ja pakettiin ei kuulu hotellit, joten pitää saada rahaa niitä varten.
Haluja ois ehkä pelata myös toi sunnuntain 150e side eventti, jos en pärjää maint eventissä. Kattoo nyt miten tulee tienattu netti käkyssä.
BTW ei ollut vielä steikki-ilmoitus, laitan sen tonne steikki ketjuun, kun tulee ajankohtaiseks!

Kuumottas mennä pelailee nl50, koska rollia on nyt yli kilo, koska tuli noi lentolippu rahat.

Tänään suunnitelmat: 1. Tutkia parin nl20 regun pelityyliä ja adjustoitua niitä vs ens sessioissa.  2. Kattoo parit nl50 videot jostain 3. Grindaaa grindaa grindaa + koklaa ottaa shottia nl50
ei muut, quit
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2010, 20:52:24 kirjoittanut H31KK1 » tallennettu

Niko
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #265 : Helmikuu 12, 2010, 22:46:10 »

Onnittelut! Luin "raportin" läpi!

Tuolta sitten vissiin lennot varaamaan, omien testieni perusteella halvin haku: http://hintaseuranta.fi/matkailu/index.aspx/lennot

Mun mielestä sä voisit koittaa joltain etusivun bloggaajalta kysyy vaikka opastusta tollasen jättiturnauksen pelaamiseen. Hymyilee
tallennettu
CardSharper
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #266 : Helmikuu 12, 2010, 22:51:38 »

TEKSITTAIDIN YO KOE:
-tehtävät kauheeta paskaa
-koe meni päi vittua
-oli hyvät eväät
-oli hyvä paska

= +/-0
ONE TIME turnaus 1/1425 tjsp

huhhu pakko sanoo et vieläkin hyvä fiilis, oli aika one time et biittas tommosen fieldin:D

sentillä emoppiin=D kuulostaa ihan kivalta ainaki must.

Onnee taas tosta emop paikasta! On se ihme kaveri. Ja siis tosiaan sentillä sait paketin?? Mihin ihme satelliittiin tarvii osallistua että noin voi tehdä. Hymyilee leveästi

Eikä se tekstitaito nyt niin paha ollut, mulle tehtävät sopi ainakin täydellisesti. Hymyilee leveästi
tallennettu
Niko
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #267 : Helmikuu 12, 2010, 22:55:30 »

Ja siis tosiaan sentillä sait paketin?
Muaki kiinnostaa tää sentillä EMOPiin.  Iskee silmää

Mihis maahan tää turnaus lippu olikaan? :]
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2010, 23:12:27 kirjoittanut niko » tallennettu
Ciddo
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #268 : Helmikuu 12, 2010, 23:16:39 »

Entraction "freerolli", joka makso yhen VIP pisteen eli periaatteessa ton sentin verran.
tallennettu
zubizarretta
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #269 : Helmikuu 13, 2010, 01:59:16 »

Onneksi olkoon lipusta Virnistää Voisin ostaa susta 10 pinnaa, nähdään Estorillissa...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Pokeri Mehukkaimmat pokeriuutiset, pokeriblogit ja pokerijuorut www.pokerista.fi. MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!