|
H31KK1
|
 |
« Vastaus #255 : Tammikuu 22, 2010, 17:44:17 » |
|
mistäs hemin sais halvimmalla? kestääkö se lisenssi koko elämän?
Hemin sivuilta saa ainakin grindattua sen ilmatteeks, esim tiltillä, everestil ja muilla mestoil jos ei oo jo tunnuksia sinne. Vaatii vaivaset 125fpp pistettä tjsp. Jos haluaa sen tuolta ni saa jollai 89d:llä holdem+omaha 150d. En sitten tiiä saako jostain halvemmalla, ehkä saa. Linsessin kestossakaan en osaa antaa vastausta, itellä ollu käsitys ettei se vanhene koskaan, mutta saatan myös olla väärässä. Koodilla saa HEMin kahteen eri koneeseen laitettua. Joku joka tietää asioista enemmän voi korjata virheet
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mc_hunderdollars$$$: "Toine mitä kutsun shotguniks on ne mun liikkeet ku maksan ässässäl megee ja otan checkii mut sit riverin bainan allarit ja viholliset ei ikin älyy et voin tehä noin ku ne kelaa et oon taas bluffaamas mut posa kotii ja meikä bainelee viinakauppaa niide fygyil! Cool Cool"
|
|
|
|
boikki
|
 |
« Vastaus #256 : Tammikuu 22, 2010, 18:30:44 » |
|
mitä tehä ku hemi sanoo: ei voi luke tietoja siirtoyhteydestä. etäpalvelin sulki aiemmin luodun yhteyden.
ei connectaa databaseen, tulee vaa erroria.
toiminu aikasemmin.
meni sekasin jonku windows päivityksen jälkee
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
H31KK1
|
 |
« Vastaus #257 : Tammikuu 22, 2010, 19:46:37 » |
|
onko sulla vista? mulla mun mielestä joskus herjas samaa... Jouduin ottaa järjestelmän valvojan pois päältä, sit pitää sulkee kaikki ohjelmat, sit mennä ohjauspaneeli-palvelut postrqsl ja käynnistää sieltä uusiks. Sit tietokone->c: asema->programfiles (mulla tosin programfilesx86, en tiiöä mistä johtuu) -->RVG Software->holdem manager -> ja sit klikkaat holdem managerin kuvaketta hiiren oikeel ja laitat käynnistä järjestelmän valvojana. Näin mulla wörkkii, en tiiä onko muita keinoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mc_hunderdollars$$$: "Toine mitä kutsun shotguniks on ne mun liikkeet ku maksan ässässäl megee ja otan checkii mut sit riverin bainan allarit ja viholliset ei ikin älyy et voin tehä noin ku ne kelaa et oon taas bluffaamas mut posa kotii ja meikä bainelee viinakauppaa niide fygyil! Cool Cool"
|
|
|
|
nerfie
|
 |
« Vastaus #258 : Tammikuu 23, 2010, 00:46:30 » |
|
Holdem Managerin lisenssi lienee voimassa niin kauan, kuin julkaisevat versiota 1. Jos jossakin vaiheessa tulee suurempia ohjelmistomuutoksia, kuten PokerTrackerin puolella (v2->v3 viimeisimpänä), niin vaadittaneen uusi lisenssi.
Jos haluaa HEMin halvalla, voin antaa yksityisviestillä tietoja, minkä bonuksen kautta itse hommasin. Juttua asiasta löytyy myös ylempää tästä ketjusta.
Tuosta Miguelin ongelmasta. Kokeilisin käynnistää Windowsin uudestaan ja yrittää päivitystä. Jos yhä epäonnistuu, koettaisin sammuttaa tietokannan ja käynnistää sen uudelleen. Jos yhä epäonnistuu, tutkisin HEMin foorumin, josta kenties asiaan ohjeet jo löytyy.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Miguel
|
 |
« Vastaus #259 : Tammikuu 23, 2010, 01:09:02 » |
|
Tuosta Miguelin ongelmasta. Kokeilisin käynnistää Windowsin uudestaan ja yrittää päivitystä. Jos yhä epäonnistuu, koettaisin sammuttaa tietokannan ja käynnistää sen uudelleen. Jos yhä epäonnistuu, tutkisin HEMin foorumin, josta kenties asiaan ohjeet jo löytyy.
Kiitti. Tein noi jo kaikki tänään aiemmin. Sitten tajusin konetta käynnistäessä painaa F8, josta palautin windowsin ja C: kansion eilisiin asetuksiin. Joten nyt taas koneella 1.09 versio ja pelittää. En oo siis vaihtamassa tohon 1.10 ihan lähiaikoina 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jokainen askel kohti vuoren huippua on turha, koska ei ole mitään huippua. Kaikki mitä tarvitset, tavoittelet ja tahdot löytyy itsestäsi. Älä ole ympäristösi orja, vaan oman elämäsi herra." harr1
|
|
|
KKa
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #260 : Tammikuu 26, 2010, 00:57:02 » |
|
Poker Tracker ei nyt sitten jostain syystä suostu reaaliajassa importtaamaan käsiä, ja samaten HUDkaan ei toimi. Vinkkejä? (Muita kuin HEMin hankkiminen...)
E: Selvisi jo.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2010, 15:08:54 kirjoittanut KKa »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Hoovie
|
 |
« Vastaus #262 : Helmikuu 03, 2010, 02:25:59 » |
|
Olen käsittänyt, että PT3 toimii vain uudemmilla maceilla ja itsellä on 10.4 intellin prossulla kylläkin  Sun pitää päivittää 10.5 eli leopardiin, jotta PT3 toimii. Leopardia mun käsittääkseni pyörittää jopa vanhat G4 macit, joten kyllä intelli jaksaa tuon saman vääntää ja "vähän" päälle. Itse päivitys ei kallis ole. Muutama kymppi korkeintaan. Mulla ei ole omakohtaista kokoemusta Poker Trackeristä macilla, mutta noin ne vaatimukset meni, kun tarkestelin trackeriä ja mietin koneen uusimista pari viikkoa sitten.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Will favorite value, punch you until you splatter Jump up and punch a hole in the moon, watch it shatter Be he live or be he dead, I'll grind his bones to make my bread
|
|
|
Jambo
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #263 : Helmikuu 08, 2010, 19:50:35 » |
|
HEMiin kovasti tykästyin heti kun trial version sain toimimaan. Firman sivuilta nappasin kiinni tarjoukseen jossa pelaamalla saisin tuon koko version käytännössä ilmaiseksi. Eipä tämä taktiikka toiminut kun yritin Pacific Pokerin kautta tehdä tuota. Lähettivät mailin missä totesivat että Pacific on estänyt tunnukseni linkityksen tuohon bonukseen...?
Noh, muutamat pelit vielä plussalle tuolla, niin melkein ilmaiseksi tulisi small stakes versiokin. Se olisi vielä ainakin ihan riittävä minulle, mutta eihän sitä koskaan tiedä! Pistin viestiä suporttiin että onko small stakes version ostajilla mahdollisuus johonkin alennukseen jos haluavat myöhemmin ostaa Pro Version. Jos kiinnostaa niin pistän tähän ketjuun viestiä mitä sanovat tuosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tony
|
 |
« Vastaus #264 : Helmikuu 08, 2010, 21:13:40 » |
|
Et saa alennusta jos aiot upgradea myöhemmin. Itse asiassa se tulee kalliimmaksi jos ostat ja upgradeet myöhemmin. Normaali HEM maksaa 90$, mutta small stakes(55$) + upgrade(40$) maksaa yhteensä 95$. Ei oo kovin iso ero pitkässä juoksussa tosin.
Jos Poker Tracker 3 kelpaa niin voin ostaa Club Mansion Shopista yhden ja myydä sulle 72$:llä(=53€). Se on hold'em täyslisenssi ilman rajoituksia. Normaalihinta PT3:lle on myös 90$.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jambo
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #265 : Helmikuu 08, 2010, 22:26:03 » |
|
Jep, löysinkin tuon upgrade hinnaston sieltä sivuilta. Tuli viestiä HEM supportistakin: "For your "Get It Free" offer sometimes we decline someone because the reports are delayed and do not yet show they've met the requirements. If this is the case you can always ask the system to try and confirm you again (I recommend waiting 48 hours to try again)." Odotellaan sitten pari päivää ja kokeillaan uudestaan  Hmmm, pitää ensin kokeilla kuinka hyvin tuo PT3 pyörii tässä koneessa. Hem aika hyvin toimii ja mitä katselin netistä niin tuo poker trackeri tarttee hiukan enemmä potkua koneesta. Melko vanha tämä mun läppäri. Pistän viestiä privaan about viikon sisällä, jos aion ostaa sulta tuon lisenssin. Toki jos muitakin täällä kiinnostaa niin myy vaan pois.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
boikki
|
 |
« Vastaus #266 : Helmikuu 14, 2010, 21:21:19 » |
|
osaaks joku jeesii, mulla näyttää hemi entractionin omaha pelit HIGHLOWNA. menee kaikki ev käyrät päin persettä?
miten tän sais korjattu
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
keräsmies
|
 |
« Vastaus #267 : Helmikuu 16, 2010, 22:11:40 » |
|
mitenkähän tähän hemiin saa tuon omaha tuen? pystyykö oleen yhtäaikaa molemmat käytössä? jos ostas huvikseen ton licenssin ja rupeas kokeileen omh
|
|
|
|
|
tallennettu
|
aivotoiminnan tuottamaa tuskaa
|
|
|
|
|
|
keräsmies
|
 |
« Vastaus #269 : Helmikuu 17, 2010, 17:01:43 » |
|
kiitos. miten tyypit löytää näitä linkkejä, ja meikke pelaa pokeria ja ei aivoja tosin paisti
|
|
|
|
|
tallennettu
|
aivotoiminnan tuottamaa tuskaa
|
|
|
|