|
Ex-Kalifi
|
 |
« Vastaus #270 : Maaliskuu 05, 2010, 19:20:32 » |
|
Kellään muulla ongelmia PT3 + iPoker?
Mulla itkee käteispuolella joka jaosta "iPoker: Error: No winner found in hand #xxxxxxxxxx". HUD ei sitä myöten sitten pelitä, eikä nää omia tatteja jne. Toisaalta ihan hyvä, tuntuu et pelaan paremmin kun ei töllöttele mitä vihut tekee tattien perusteella.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Avatar riidit on tärkeintä omahassa - Planu"
|
|
|
|
Snebula
|
 |
« Vastaus #271 : Maaliskuu 05, 2010, 19:30:19 » |
|
Mulla itkee käteispuolella joka jaosta "iPoker: Error: No winner found in hand #xxxxxxxxxx". HUD ei sitä myöten sitten pelitä, eikä nää omia tatteja jne. Toisaalta ihan hyvä, tuntuu et pelaan paremmin kun ei töllöttele mitä vihut tekee tattien perusteella.
Ei tietoo mut ootko boottaillu systeemejä uusiks? Montako oot polttanu tänään? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ex-Kalifi
|
 |
« Vastaus #272 : Maaliskuu 05, 2010, 19:38:42 » |
|
Ei tietoo mut ootko boottaillu systeemejä uusiks? Montako oot polttanu tänään?  Ihan normikäytössä tää trackeri on ollu, ei siinä mitään. Jostain syystä vaan ipokerista ei tykkää. Kääryleitä since veto: 0 kpl. Saat sinä mennä donatoimaan jollekin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Avatar riidit on tärkeintä omahassa - Planu"
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #273 : Maaliskuu 09, 2010, 12:23:25 » |
|
Joo en tiedä onko tää oikea paikka kysyä mutta kysyn silti:
Mitä toho Postgres jutun salasanaan laitetaan? poistin ton ohjelmiston kun tuntui olevan ihan sekaisin kaikki. nyt asensin uudestaan. kyselee salasanoi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Miguel
|
 |
« Vastaus #274 : Maaliskuu 09, 2010, 12:57:08 » |
|
Mitä toho Postgres jutun salasanaan laitetaan? poistin ton ohjelmiston kun tuntui olevan ihan sekaisin kaikki. nyt asensin uudestaan. kyselee salasanoi?
postgrespass on muistaakseni se oletussalasana jos sitä etsit.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jokainen askel kohti vuoren huippua on turha, koska ei ole mitään huippua. Kaikki mitä tarvitset, tavoittelet ja tahdot löytyy itsestäsi. Älä ole ympäristösi orja, vaan oman elämäsi herra." harr1
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #275 : Maaliskuu 09, 2010, 13:45:26 » |
|
postgrespass on muistaakseni se oletussalasana jos sitä etsit. Joo en huomannukaa sanoa tähän että onnistui jo. kiitti vastauksest kumminki. luultavast koht joudun kyselee lisää, koska saatan olla lievästi tyhmä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #276 : Maaliskuu 09, 2010, 22:26:22 » |
|
auttakaas taas. sain PT3:n toimii. hetken toimi HUD nl2:ssa. nyt ei toimi mtt:issä??? olis mukavaa jos sais apua jo näiden aikana. pistää vihaks ku HEMin HUD ei toimi ongamel ja pt:n ei starsil!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Caronen
|
 |
« Vastaus #277 : Maaliskuu 11, 2010, 02:01:02 » |
|
Voi tätä tuskaa, oon just hankkimas softaa ja oon aika käsi tietokoneiden kanssa. Tätä lukiessa voi miettiä et mitä siitäkin asennuksesta/säädöstä tulee...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #278 : Maaliskuu 11, 2010, 10:12:23 » |
|
Voi tätä tuskaa, oon just hankkimas softaa ja oon aika käsi tietokoneiden kanssa. Tätä lukiessa voi miettiä et mitä siitäkin asennuksesta/säädöstä tulee...
onnea matkaan  itse en saanu HEMiä tai PT:tä kumpaakaan toimimaan täysin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #279 : Maaliskuu 11, 2010, 15:11:00 » |
|
osaako joku sanoa missä tod näk vika kun PT3:n HUD toimi Starsil jonkin aikaa, mut sitte räpelsin jotai ja lakkas toimimasta?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #280 : Maaliskuu 11, 2010, 23:40:03 » |
|
spämmi jatkuu. ei luomupeli kiinnostais enää p*skan vertaa. kaiken PITÄIS olla kunnos. autoimporttii löytyy jne. mut ei vaan ole HUDia. apua?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|
Stefa
Vieras
|
 |
« Vastaus #281 : Maaliskuu 12, 2010, 00:13:30 » |
|
PT3 pitää pistää se hudi päälle tai start auto. Onhan sulla se?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #282 : Maaliskuu 12, 2010, 01:01:29 » |
|
PT3 pitää pistää se hudi päälle tai start auto. Onhan sulla se?
autoimport on päällä ja niin myös hud. ei vaan tee mitään  ei näy
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
Blue2
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #283 : Maaliskuu 12, 2010, 01:18:54 » |
|
autoimport on päällä ja niin myös hud. ei vaan tee mitään  ei näy Uusin versio käytössä? Ootko varmasti laittanut oikeat kansiot importattavaksi? EDIT: Niin ja jos Vista käytössä niin sekä HMHud.exe että HoldemManager.exe pitää suorittaa järjestelmänvalvojana. Eli sieltä HEM:n kansiosta klik oikealla -> ominaisuudet -> yhteensopivuus ja ruksi "Suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana."
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2010, 01:22:48 kirjoittanut Blue2 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Highway25
|
 |
« Vastaus #284 : Maaliskuu 12, 2010, 01:44:48 » |
|
autoimport on päällä ja niin myös hud. ei vaan tee mitään  ei näy Uusin versio käytössä? Ootko varmasti laittanut oikeat kansiot importattavaksi? EDIT: Niin ja jos Vista käytössä niin sekä HMHud.exe että HoldemManager.exe pitää suorittaa järjestelmänvalvojana. Eli sieltä HEM:n kansiosta klik oikealla -> ominaisuudet -> yhteensopivuus ja ruksi "Suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana." XP käytössä. Sitä itse lähinnä kummastelen kun se hetken toimi moitteettomastI!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kompaniassa herätyyys!!
|
|
|
|